Borgertoget 17. mai

Narvik IL deltar som vanlig i borgertoget 17. mai. Da henstilles alle medlemmer, foresatte, styret og trenere og de som støtter opp om klubben om å gå i vårt borgertog. De som har NIL treningsdrakt stiller opp i denne. Har dere ikke treningsdrakt stiller dere opp i det som passer. Narvik IL har en flott fane som skal bæres fremst i toget, og da trenger vi noen til å bære denne samt at vi lar våre minste få få foran å holde i snorene til fanen. Det har vi latt gå på rundgang blant de minste. Dette er en fin anledning til å vise fram klubben og våre flotte utøvere for byens befolkning.

Oppmøte i skolegården senest kl kvart på 5 den 17. mai.

Bildet nedenfor er fra fjorårets borgertog hvor vi virkelig fikk vist oss fram på en positiv måte.

17 mai 2014